Saturday, January 30, 2010

Meråker


Down hill skiing. I am actually having fun

6 comments:

  1. Kjempebra Laila. Det er morro på nedoverski.

    ReplyDelete
  2. Å så bra!!! Ser ut som du storkoser deg jo! Vi må dra sammen en dag. Skal i Meråker i morra, vi, så bare si ifra hvis dere er modne for mer nedover :-)

    ReplyDelete
  3. Ja, det ga mersmak!! Er redd Tobias kjører fra meg snart, for han har virkelig teket på det:) Joakim og Oliver synes også det er supert med slalom så det blir nok noen turer på oss før vinteren er over. Vi får prøve å dra sammen en gang. Vi drar gjerne til Meråker:)

    -Monica-

    ReplyDelete
  4. Det ble ikke noe på oss på søndag, men blir gjerne med igjen. Tobias kjører sikkert fra meg alerede. Gleder meg til å la Troy prøve, blir spennende å se om han liker det, men jeg bør vel lære meg det litt bedre selv før jeg drar han med i løypa.

    ReplyDelete
  5. Det var knallfine forhold på søndag, også, men GUD så kaldt! Brrrr!
    Så gøy at du likte smykkene og strikkehalsene mine. Lager gjerne til deg, hvis du har lyst på! :) Bare stas med "bestillinger" ;p
    Klem

    ReplyDelete